Zjisteni IP druhe strany na urcitych protokolech

Jan Moravec javim na czech.net
Úterý Srpen 29 13:07:09 CEST 2000

On Tue, 29 Aug 2000, Michal Samek wrote:

> Dobry den,
> vcera jsem resil problem pouziti meho majl serveru
> jako relay pro spamera. Prekonfiguroval jsem si sendmail
> tak aby jeho posta neprochazela dal, porad mne ale bombarduji
> novou postou. Docela mne to stve, zatezuje to server a vubec
> je to blby pocit :)) Nejradeji bych nechal providera at
> na firewallu proste blokne dotycnou ip. Jak mam zjistit ip
> adresy prave probihajicich tpc/ip spojeni nebo procesu?
>
> Diky moc za strucne nasmerovani
>
> Michal Samek

Pouzit se da treba 'tcpdump'

Jan Moravec                                  LUKO CZECH-NET
email: javim na czech.net                       Argentinska 38
phone: +420-2-20385385                       170 00 Praha 7
fax:   +420-2-20385112                       Czech Republic
CZECH-NET SUPPORT line: +420-2-20385444,  support na czech.net