zatizeni site

Radim Kacmar radim.k na seznam.cz
Úterý Srpen 29 15:31:54 CEST 2000

nmap vypada slibne, ale asi jsem moc velky amater:
naisntaloval jsem z rpm ntop-1.3.1 a libcap-0.80 (libpcap-0.4 taky, protoze
nekde je zminka o libcap a nekde libpcab), ntop po startu nabehne jako
demon, v logach oznami prepnuti eth. do promisc.rezimu, na port 3000 se pres
web taky dostanu, ale pakety nezachyti zadne (nebo je aspon nezobrazi, ani
pres intop ani pres www). Pouzivam RH6.2, kernel 2.2.14-6.0.1. Nevite v cem
muze byt zakopany pes?
Diky R.K.
news:8ofvh6$vq0$1 na ns.felk.cvut.cz...