Zjisteni IP druhe strany na urcitych protokolech

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Srpen 29 17:32:39 CEST 2000

> Dobry den,
> vcera jsem resil problem pouziti meho majl serveru
> jako relay pro spamera. Prekonfiguroval jsem si sendmail
> tak aby jeho posta neprochazela dal, porad mne ale bombarduji
> novou postou. Docela mne to stve, zatezuje to server a vubec
> je to blby pocit :)) Nejradeji bych nechal providera at
> na firewallu proste blokne dotycnou ip. Jak mam zjistit ip
> adresy prave probihajicich tpc/ip spojeni nebo procesu?

Pokud zvysite level logovani v sendmailu loguje se i "SMTP connect from
x.x.x.x" do maillogu

staci pridat define('confLOG_LEVEL',14) do M4 definice konfiguraku a
prebuildit sendmail.cf

Jinak je treba nastavit sendmail aby zakazal relaying (access.db)

Zdravi
Dalibor Toman