Vytvoření bootovatelného inst. CD na WIN vypalovačce

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Srpen 30 09:07:39 CEST 2000

On Wed, 30 Aug 2000, Eiselt wrote:

>     Poradí mi někdo, co mám stáhnout na ftp serveru když sichci vytvořit
> bootovatlelný instalační CDROM RH6.2CZ, mám li vypalovačku na Windows NT?  V
> archivu jsem našel postup s příkazem "dd", ale tan asi nefunguje pod MS
> Windows a odkaz na neexistující URL
> www.linux.cz/mailing-list/archive/last/msg0023.html.

Stahnete si image s RH6.2CZ treba odsud -

ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/redhat-cz/6.2/iso/redhat-6.2cz-final.img

a vypalte ji pod windows jako iso image. Pokud ta image byla udelana jako
bootvaci, bude CD bootovat. (ja to taky palil pod win)