joe a syntax colorize

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Srpen 30 10:54:20 CEST 2000

Zdravim ..

niekde som pocul ( cital ), ze existuje patch pre editor joe umoznujuci
farebnu syntax ..

vie o tom niekto nieco, alebo je to fama ?

vyhladavace ma nezachranili ..

P.S: viem, ze mi urcite niekto odporuci iny editor s farebnou syntaxou, ale
     to zvladam aj sam .. nemam nic proti vim-u, resp. nedit-u, ale zaujima
     ma konkretne toto :-{))))

P.S.2: sorry za crossposting ..
		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting