LILO WARNING

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Srpen 30 10:56:16 CEST 2000

Jan Pavlík wrote:

> Ahoj mam problemek s SCSI. Zkompiloval jsem novy jadro, vsechno ok, nastavil lilo.conf a kdyz jsem ho chtel znovu zavest, po prikazu lilo mi to vyhodilo tohle, ma nekdo prestavu co s tim? Diky :)
>
> root na ns2:/# lilo
> Warning: /dev/sda is not on the first disk
> Added Linux *
> root na ns2:/#

a bol si nabootovani z hda ze ano?

myslim ze ak to bol len tento warning tak je to v pohode skus z toho
disku nabootovat. (kebi som sa mal bat kazdeho warningu co som kedi na
linuxe dostal tak bi som este stale cital dokumentaciu k slackvaru 2.0

--
|#| mail                                      |?|X|

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-