PPP problem

Frantisek Rysanek frr na auaro.eunet.cz
Středa Srpen 30 11:34:53 CEST 2000

Pominu moznost, ze by na PPP serveru byl zakazany/odfiltrovany forwarding
mezi sitovymi rozhranimi, at uz obecne nebo jenom ICMP.

Napada mne jina vec, prominte mi blbe otazky, plynou z toho, ze jste
neuvedl vice informaci o sitovem a organizacnim "pozadi" systemu:

Zasadni otazka: jakou IP adresu jste pridelil tomu wokennimu "klientovi"?

Doplnujici a vysvetlujici otazky:

- ten PPP server je nejaky oficialni PPP server, s vyhrazenym poolem IP
adres pro PPP klienty, s tim ze cely pool je na PPP server routovany z
paternich gatewayi statickym routem, nebo treba pres OSPF (nedejboze RIP)?

- nebo je to masina, ktera ma normalne svoji IP adresu, ty wokna poveseny
na PPP interfejsu jsou Vas soukromy pokus, a adresu jste si vycucal
z prstu, aniz by paterni gatewaye (treba 147.32.192.1) o teto adrese
cokoli vedely? Kuprikladu, neni nakonec ta adresa usapnuta ze segmentu
(napr. tridy C), kterym je ocislovany ethernet na druhem rozhrani Vaseho
PPP serveru? V tom pripade by ostatni stroje na ethernetu ani default
router tohoto segmentu nemely o Vasem wokennim klientovi ani
tuseni. Resenim by bylo pouzit na PPP serveru jeste NAT nebo Proxy a
PPP linku ocislovat privatnimi adresami.

Cili nemate nahodou botu v "adresnim planu"?

Frantisek Rysanek