KDE 1.93 na SuSE 6.4

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Srpen 30 13:00:13 CEST 2000

> se
>
> libXm je Motif, nebo lesstif, jak chcete.
> roste to na ftp://ftp.lesstif.org/pub/hungry/lesstif/bindist/
>
> Libor

Podivejte se take na instalacni CD vasi SuSE 6.4 Linux (pokud mate SuSE
instalovano z CD). Mozna tam nekde balik lesstif bude, protoze jej pouzivaji
i jine programy (nedit, Ted apod.).

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz