Jank upravit sources.list

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Středa Srpen 30 16:59:44 CEST 2000

In article <967634702.838886 na virtual.nextra.sk>, uhlar na fantomas.sk wrote:
> In cz.comp.linux.debian Radek Hnilica <radek_hnilica na linuxfan.com> wrote:
> ->     Dobry den,
>
> -> narazil jsem na takovy problem.  Prekompiloval jsem si ze zdroju nekolik
> -> baliku a ted bych je chtel zpristupnit apt-get.  Tusim, ze reseni je
> -> jednoduche, ale nemohu si vzpomenout, ani to nikde najit.
>
> spristupnit pomocou apt ? predpokladam ze chcete systemu oznamit ze tie
> baliky mate nainstalovane... na to si treba zrejme nainstalovat dpkg-dev a
> prehladat manualy

ne ne. Ja si stahnu zdrojovy balik nejakeho programu napriklad z woodyho, kde je novejsi verze.  Ten prekompiluji a vytvorim si instalacni deb balicek.  No a ten chci vystavit na svem serveru, na kterem mam original cely debian a take mnou pripravene balicky v oddelenem adresari.  Na a apt potrebuji rict, ze mimo
	deb ftp://debian.intranet.cz/debian potato main contrib non-free
ma jeste prohledavat adresar
	ftp://debian.intranet.cz/mojebalicky/
kde /mojebalicky je adresar bez podadresarove struktury a bez souboru Packages.

Mnou vyrobene balicky pak mohou byt treba aktualni verze nekterych programu ze zdroju od autora, ktere v zadnem deb jeste nejsou.  Pripadne si mohu skusit vytvorit vlastni veci.  Tyto balicky pak musi byt drzene oddelene od kopie debianu, napriklad kvuli synchronizaci tehoz, jez by zpusobila bud jejich odstraneni, nebo kdybych je tam drzel nasilim tak mozna vynik nekonzistence.

Porad ziju v domeni, ze se apt dalo nejak oznamit ze ma jeste prohledavat taky adresar bez Packages souboru. Jen si nemohu vzpomenout.

> ... mavam podobny problem a zatial to riesim tak ze systemu o nich nehovorim

Kdyz nainstaluji cokoliv pomoci dpkg, tak by problem zadny vzniknout nemel.  apt je stejne jen nadstavba nad dpkg, coz je zase nadstavba nad necim.

Radek Hnilica