unable to open initial console ...

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Srpen 30 15:28:47 CEST 2000

Zdravim vsechny.

 trochu jsem si hral podle bootdisk-howto, chtel jsem vytvorit dvoudisketovou
zachrannou suitu. Pomineme-li fakt, ze glibc2.1 je hnusne obrovska, tak jsem to
dal dohromady - SKORO.

 Z niceho nic mi po nekolika pokusech, kdyz jsem vytvoreny rootdisk.gz prenesl
ponekolikate na /dev/fd0 (bootovacku = kernel jsem udelal jen jednou a pak jsem
menil jen obsah druhe diskety), zacal kernel hlasit, ze je z toho panic. Predtim
to alespon vyhodilo hlasku "login:".

Presne to hlasi:
Warning: unable to open an initial console
Kernel panic: no init found. Try passing init= option to kernel

v /dev/ mam jak tty a tty0,tty1 , tak i /dev/console. Co se tomu parchantovi
nelibi ??

		Z.P.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...