Reverzní záznam

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 31 00:58:05 CEST 2000

Zdravim,

Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> napsal:

> Nemusi lhat umyslne; treba jen ma starou verzi te druhe zony.
> Nakonec, poprve cache poisoning take nastal neumyslne, tak, ze
> nejaky operator nekam nahral starou zonu s outdated glue.

To chcete rici, ze jeden a ten samy ns bude udrzovat pro kazdou zonu s jejich
dependencema zvlastni cache?

> Podle RFC 1912 si moje cache _muze_ a _nemusi_ toho
> additional recordu vsimat. Oboji je spravne chovani. RFC1912
> explicitne tento druh recordu oznacuje za "least trustworthy".
>
> Ja osobne jsem pro, aby si resolver kanonicke jmeno opravdu overil
> pocinaje od zdroje. Opacny postup totiz (mimo jine) svadi k
> chybam pri implementaci.

Souhlasim, ze je to zbytecne "zesloziteni". Problem je v tom, ze mnoho
soucasnych implementaci si tyto veci resi jaksi "posvem".

> A za potencialni cache poison? :-)

Zalezi od implementace. Pokud se to bude chovat jako bind 8.2.2 a vracet
pri CNAME primo A record ciloveho stroje bez ohledu na domenu, tak by urcite
problemy nastat mohly. Na druhou stranu je pravdu ze nevim jak se k temto
zaznamum chova coby resolver.