FAQ: unable to open initial console ...

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Čtvrtek Srpen 31 09:05:45 CEST 2000

Zdenek Pizl wrote:

> tohle vsechno je hezke. Avsak : /dev/console na disku je se stejnyumi
> pristupovymi pravy jako v normalne nainstalovanem R.H. linuxu. Jeste
> zajimavejsi je, ze mi hlasi Panic jen pri nekterych velikostech image
> rootovskeho filesystemu. Nekdy proste panikari, nekdy se chytne mingetty a
> vyhodi Login: fakt nevim :(

A cetl jste Bootdisk HOWTO (napr.
http://electron.phys.dal.ca/Bootdisk-HOWTO.html)? Kdyz to dela u ruznych
velikosti... Mate nastavene takove ty veci jako zacatek ramdisku,
nahravani ramdisku, root device v jadre? Viz. HOWTO.

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708