rh6.2 a pppd dial out

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 31 11:00:09 CEST 2000

On Thu, 31 Aug 2000, Miroslav PRAGL wrote:

> Zdravim!
> Mam problemy s dialupem k ISP (zkousel jsem vic free accntu, chyba stejna).
> RH6.2, modem USR Sportster 56k, sitovka 3c905c, cista instalace. Modemy se
> "schatuji", pak se log plni hlaskami o LCP timeoutu a po asi 10tem timeoutu
> modem zavesi.
>
> Zkousel jsem asi 2 connection managery pod Xkama, pak jsem to vzdal a jel
> pres pppd ... furt to same. Pripadam si jak BFU :-(

A je to interni PnP modem? Jak se to tvari pri komunikaci pres minicom?

Pouziva se tam na neco isapnp (tim nechci rict, je ze nutne isapnp vadne,
ale sleduju jednu stopu, ktera ukazuje na to, ze je tam nekde bug)?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.