Podpora scanneru UMAX Astra 2100S

Marcel Kolaja xkolaja na informatics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 31 12:28:16 CEST 2000

Dobrý den přeji,

potřebuji koupit scanner. Nemusí to být žádná raketa, stačí nějaký
levnější. Celkem se mi líbí UMAX Astra 2100S. Díval jsem se tedy na
http://www.mostang.com/sane/, jestli je podporován (to je samozřejmě ze
všeho nejdůležitější). Tam jsem se odklikl na scannery UMAX a vypadá to,
že podporován je, ale je u něho na můj vkus nějak moc otazníků. Potřebuji
vědět určitě, že je podporován. Nerad bych koupil něco, co nepojede. Chci
se tedy zeptat, jestli ho někdo používá a zda je jeho provoz
bezproblémový.

Děkuji za radu

       Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
             http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
   "Sometimes love's a loaded gun and shoots to kill."
                      Alice Cooper
Petition For A Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org/

P.S. Kdyžtak můžete poradit nějaký jiný. Vybírám z HP ScanJet, UMAX Astra
a PRIMAX.