joe a syntax colorize

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Srpen 31 13:14:45 CEST 2000

:> > Btw momentalne na debian-devel prebieha diskusia o joe, zaver je asi
:> > taky ze ho nikto nevyvija a vzhladom na "prehladnost" jeho zdrojakov
:> > asi ani nebude...
:>
:> 	Myslim, ze co se tyce jeho vlastnosti jako editoru, pak na dnesni
:> pomery mu skutecne chybi pouze syntax-highlighting - vice oken, shell
:> atd. ma take a na ostatni veci jsou tu specializovane nastroje, prece
:> nechceme mit dalsi OS'-)

presne to .. dokazem sa pohybovat aj vo vim-e a aj ine editory zvladnem
vcelku obstojne .. ale joe je nieco, na com som zacinal a co mam v rukach (
nehovoriac o tom, ze mam do neho uz celkom slusnu sadu makier napr. na HTML)

cize chyba mi iba jedine a to syntax-highlighting, resp. nechyba, ale
potesilo by a sprehladnilo pracu ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying