problem s kompilaci pdflibu 3.01 pro php3 3.0.16

mario mario na itnet.cz
Čtvrtek Srpen 31 13:54:51 CEST 2000

dd,
nevim jestli to spravne chapu, ale "Any version of PHP4 after March, 9th 2000 do not support versions of pdflib older than 3.0. PHP3 on the other hand should not be used with version newer than 2.01."

tedy, podle mne to na php3 nedate. navic pdflib3.01 nejde ani s php4.0.1 . ja jsem se
musel vratit k pdflib 3.0

hezky den

M. Foltyn