Linux - smaba - PDC

Martin Prokop linux na alfacomp.sk
Čtvrtek Srpen 31 14:40:38 CEST 2000

Zdravim,

mam lanku na bazi NT servera. Pripojil som do siete stroj s nainstalovanym
Linuxom RH 6.2 CZ. Po rozbehani siete, spusteni samby, a priadni linuxoveho
stroja do NT domeny ( inak zobrazuje sa mi tam ako Windows NT server 4.2
backup) sa stane PDC s NT-ckami nepristupny pre klientov s W95-98, neoveruje
pristup do domeny.

Stretli ste sa uz s niecim podobnym, moze mi nikedo poradit.

Vopred  dakujem.

Mgr. Martin Prokop
obchodný riaditeľ

ALFA comp - Ivan Levák
Bezručova 11, 900 31  STUPAVA
Tel. č.: + 421 903 469 179
Fax. č.: + 421 903 479 646
E-mail : alfacomp na alfacomp.sk
Url    : http://www.alfacomp.sk
Shop   : http://www.alfashop.sk
Nechajte starosti s Vaším nákupom na nás.
Šetrite čas, šetrite peniaze nakupujte virtuálne.
Prvý virtuálny obchodný dom na slovenskom Internete Vás pozýva na nákupy
plné kľudu a pohody

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.185 / Vírusová databáza: 88 - dátum vydania: 18.08.2000