Prenos dat Win - Linux

Vajík František VajikF na Radiomobil.cz
Čtvrtek Srpen 31 14:50:34 CEST 2000

Dobry den,
je mi to hrozne lito, ze obtezuji :), ale potrebuju poradit s prenosem dat z
MS Win do Linuxu - resp.
s jejich rozdelenim popr. komprimaci tak aby se vesly na diskety. Vzhledem k
tomu, ze
k inetu pristupuji pouze pres email, tak jsem nemohl provadet slozita
hledání. Nejsem si jist
jestli nastroje obsazene v defaultni instalaci RH6.2 dokazout pracovat s
vicemediovym archivem
ARJ. Zip by mel byt ok, ale gzip a pkzip (ve win) , ktere jsem zkousel
nemaji volby pro vice mediovy
archiv ... Tar pro dos/win jsem pres email nenasel a ani nevim jestli dokaze
delit soubory.
Co na to kdo pouzivate (na obou stranach)?

Snad nikoho neurazim timto primitivnim dotazem, ale kazda teorie je sediva
jen strom zivota je
vecne zeleny (Geothe), a moje praxe s komprimaci v Linuxu je bohuzel
naprosto miziva ... :)

Jsem v soucasne dobe mimo svuj domaci Linux takze nemuzu nic z vyse
popsaneho otestovat ...

Dekuji

S pozdravem

- -