jak prelozit neco pro jinou verzi glibc

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Čtvrtek Srpen 31 15:24:56 CEST 2000

Zdravim,

> potreboval bych si vyrobit binarky nekolika utilitek pro vlastni
> linuxrouter vychazejici z LRP-distribuce Eiger (jeste jsem to nikdy
> nedelal) no a nemuzu prijit na to, jak prelozit (pripadne jak popostrcit
> ./configure) pro jinou verzi glibc (v LRP je tusim 2.0 - nebo snad jeste
> libc5? - a ja mam RH6.2).

Tak to jsme na tom stejne :-) ja zkousel ale Manhattan.

Ja jsem tu verzi knihoven vyresil kompilaci na RH5.2, ale v tom neni jadro
problemu.

LRP totiz pouziva nejakou "orezanou" verzi knihoven, dokonce je v adresari
/bin i shellovy script "generate_library" ktery by mel podle pouzitych
programu nejak vygenerovat tyto "orezane" knihovny. Bohuzel jsem vsak nejak
nepochopil pouziti tohoto scriptu.

Nakonec jsem to vyresil dost zoufalym krokem - pouzil jsem plnou verzi
libc-2.0.7.so a myslim ze jeste ld-2.0.7.so a nakopiroval je do
.../router/base/root/lib . Pak samozrejme pres mkpkgs vygenerovat novy
root.lrp - bohuzel je potom 1.4MB dlouhy..... Ale protoze delam ten LRP na
bootabilni CD, tak mi to zase tak moc nevadi a proste jsem pouzil pro
boot-image soubor dlouhy 2.88MB... Pak se tam mimo potrebnych veci vejde i
snmpd a sshd.

> Prochazel jsem archiv konference LRP a tam je o tomhle strasne malo
> informaci (presneji - vubec nic),

:-))

> kdyz pominu rady typu 'nainstalujte si
> Debian Slink a prelozte to tam'.

to ale nevyresi prave ten problem "orezanych" knihoven. Ja to delam na RH5.2
a tam je stejna verze knihoven....

> Ostatni dokumentace a HOWTO k LRP o tom
> taky taktne mlci. To je to takove tajemstvi?

:-))

> Staticke binarky jsem zavrhnul, jsou strasne velke.

hmm, to jsem take zkousel. Ale napriklad program  "proxcfg" pro konfiguraci
karet Proxim se mi ani staticky prelozit nepodarilo....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin