problem s IE a postou

Maros Klempa klempam na protherm.sk
Čtvrtek Srpen 31 16:24:41 CEST 2000

Nahradil som na pocitaci, ktory je branou nasej siete do internetu a nasim
postovym serverom, operacny system Win98 Linuxom. Hlavne kvoli stabilite.
Zatial ide vsetko super. Narazil som vsak na dva male problemy.
1. V MS IE 5 nemozem prehliadat ftp servery. Explorer zobrazi nasledovnu
   chybovu spravu: Pri otvarani tejto zlozky na servery FTP doslo k chybe.
   200 Type set to A
   500 Illegal PORT Command
   Mam to vyskusane asi na 7 pocitacoch, vsade sa to sprava rovnako.
   Podotykam, ze v IE 4 a IE 3 to ide bez problemov. Nestretli ste sa s tym
   niekto?
2.Po prechode z windowsovskeho mailserveru na linuxovsky sendmail zacala
   trochu blbnut diakritika (nabodenicka) v spravach. Funguje to tak, ze v mnou
   odoslanej sprave u adresata je namiesto znakov s dlznamy a hackami
   akesi kody napr. =F9, =A8, =E5, atd. Ked mi vsak on posle spravu, mne
   pride o.k., ja tam vidim vsetko ako ma byt. Tento problem sa vsak vyskytuje
   iba pri komunikacii s nasou centralou. Ak poslem spravu inde, funguje
   to dobre. Zrejme to teda nemusi byt chyba nasho sendmailu. Mohli by
   ste ma nakupnut spravnym smerom? Kde mam hladat informacie ohladne
   diakritiky v sendmaili.

Dakujem

Maros Klempa
Protherm s.r.o.