OT: hyperlinky pri konverzi PS na PDF

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Srpen 31 19:42:42 CEST 2000

Zdravim,

potrebuji generovat programove PDF dokumenty. Nakonec jsem se rozhodl z
mnoha duvodu pro pouziti systemu Lout - generuji jeho zdrojak, ktery pak
Lout konvertuje na PostScript (primy vystup do PDF nelze pouzit kvuli
tomu, ze nektere prvky funguji jenom pro PS). To mi vyhovuje a docela mi
to usnadnilo praci, takze neminim tuhle cast menit. Tolik na uvod.

A ted k problemu. Ve vyslednem dokumentu by totiz mely byt hyperlinky na
webove stranky (nekamenovat, to neni muj napad) a ja vubec netusim, jak
je tam vpasovat. Existuje nejaka moznost, jak pri konverzi PS na PDF
vlozit odkazy? Klidne by stacilo, kdyby nejaka utilitka hyperlinky
vytvorila ze vsech retezcu zacinajich na http://. Nenapadlo by nekoho
nejake reseni?
Snad by stacilo, kdybych mel nekomprimovany jednoduchy PDF dokument s
odkazem, abych vedel, jak to ma vypadat, pak uz by se mozna dalo neco
vymyslet.

Diky za kazdy tip.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi