Prenos dat Win - Linux

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 31 22:20:24 CEST 2000

Dne Čt, 31 srp 2000 Vajík František napsal(a):
>To rozhodne ano, ale ja jsem ve Windows a potrebuju pouzit nastroje, ktere
>obsahuje
>a zaroven, abych vysledky techto nastroju dokazal zpracovat v Linuxu ...
>(tj. napr. comprimovat ve win a decomprimovat v linuxu)

Jak ty soubory potrebujes prenaset?

Jeden pocitac s win a linuxem - jednoduse pod win ulozim na hd a v linuxu
pripojim nekam a prectu i obracene v linuxu ulozim na win oddil.

Mezi dvema pocitaci na siti - v linuxu si udelam ftp server a z win to poslu
pres ftp na linux kde si to dam kam chci a obracene.

Jinak zip se da pouzit i v win a linuxu, dale jsem videl pro linux i rar.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |