128 bitové SSL

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Srpen 31 22:15:34 CEST 2000

"Stano Paška" wrote:

> Pod Red Hatom mi beží Apache, mod_ssl a openssl. Keď sa k serveru pripojim
> cez IE a ukážem myšou na ikonku zámku vpravo dole, v bublinke sa ukáže SSL
> 56 bitov. Na iných serveroch (napr. Poštová Banka) sa tam ukazuje SSL 128
> bitov. Chcel by som tiež používať 128 bitové zabezpečenie, ale neviem kde sa
> to nastavuje. V manuáloch k mod_ssl som sa dočítal, že by to malo ísť.
> Pomôže mi niekto?

Rekl bych, ze problem je na strane IE - zkuste se podivat na Napoveda - O aplikaci Internet Explorer. Tam se doctete, jestli vas prohlizec skutecne
podporuje 128 bitu nebo jen 56 bitu.

Mate-li stale pochybnosti, zkuste https://www.fortify.net/sslcheck.html

A to za Vam postova banka ukazuje 128 bitu - to jeste neznamena, ze mate 128 bitovou verzi prohlizece, banky pouzivaji specialni certifikat, ktery
umoznuje pouzit 128 bitove sifrovani i v exportnich verzich prohlizecu.

128-bitovou podporu si muzete nainstalovat z Windows Update nebo stranek Microsoftu.

Sice je to tady OT, ale spravci Linuxovych serveru se s podobnymi problemy muzou setkat.

Petr Soucek