Nefunguje mys v XWindows

Valter valter na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 31 21:00:52 CEST 2000

> Zkuste do XF86Config napsat tuto (Option "sw_cursor"), je to v sekci
> Device, napr:
>
> Section "Device"
>     Identifier  "y"
>     VendorName  "Unknown"
>     BoardName   "Unknown"
>     #VideoRam    4096
>     # Insert Clocks lines here if appropriate
>     Option "sw_cursor"        <<<<---- toto je dulezite
> EndSection

Mam (mal som) podobne problemy s PS/2 myskou v X (po ugrade RH
6.0 -> 6.1),
ked mi po starte chodil gpm v pohode (a po dobe delta T prestal
ukazovat
kurzor) a pri starte X blbo reagoval na  pohyb mysiaka (hodil ho
do laveho
horneho rohu a tam zostal trcat). Som si myslel, ze mi ide
zhebnut hlodavec
a kupil som noveho a ten robil to same.
Potom som si precital, ze by bolo vhodne spustat : gpm -R
ale nepomohlo to, tak som zakazal gpm uplne (pouzival som ho
akurat na
kopirovanie vystupov do editora mc a to mi od RH 6.1 nechodi)

V X pouzivam imwheel a v XF86Config mam nastavene :
Option "Protokol" "IMPS/2"
Option "ZAxisMapping" "4 5"
Option "Buttons" "3"
Option "Device" "/dev/psaux"

Takze aspon v X tancuje ten hlodavec tak ako ja piskam.
(Genius NetScroll, Genius NetMouse Pro)
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243