Squid a odchozi routing

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Prosinec 1 12:00:10 CET 2000

Ojoj, sam si s ip teprve zacinam hrat, ale jestli jsem to tam dobre
pochopil, lze pomoci ipchains oznacit pakety, ktere me zajimaji (napr.
-m 0x1234). Pak bych si vytvoril jednu specialni routovaci tabulku
(treba ji dam cislo 10), do ktere bych dal prave routy pro provoz ze
squidu ip route add ... table 10. Potom pouzit ip rule add prio 500 from
w.x.y.z. fwmark 1234 lookup 10 a podle me by to melo fungovat. Ale
nezkousel jsem to.

	Jarda

Jaroslav Javor wrote:

> Dobry den,
> manual jsem si precetl ale jak routovat podle urciteho portu jsem nenasel,
> poradite?
>
> diky JJ

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !