LILO: jak zadat parametry druheho IDE radice ide1=adr,adr

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Prosinec 1 11:51:50 CET 2000

Ciao,

hrube nasili, fungujici s jistymi omezenimi je pouzit
v shutdown scriptech lilo -R ... viz manual lilo.

Meli jsme podobny problem, kdy jsme meli v pocitaci pouze
2hy IDE disk a fungovalo to pokud se system slusne vypnul.

Nicmene spis bych doporucil pouzivat grub, ktery tohle zvladne
bez reci a nabizi i dalsi vyhody.

F. Hroch