hylafax a ftp

Jan Husak Kuzba kuzba na caryfuk.logix.cz
Pátek Prosinec 1 18:26:23 CET 2000

DD

nainstaloval jsem si hylafax v 4.1beta2 odesilani a prijimani faxu
funguje bez problemu, ale nemohu prijit na to jak nastavit abych si mohl
prohlize dosly fax pres windows (ftp)

mailem tedy dostanu upozorneni ze mi dosel fax a ftplink
(ftp://server:4559/recvq/fax0002.tif)
kdyz na tento link kliknu, otevre se mi exploler s hlaskou ze to nemuze
otevrit.

log na unixu je nasledujici
Dec  1 17:22:00 alik HylaFAX[7199]: Unable to open the user access file
/etc/hosts.hfaxd: Pstup odmtnut
Dec  1 17:22:00 alik HylaFAX[7199]: HylaFAX LOGIN REFUSED (user
denied) FROM 192.168.1.2 [192.168.1.2], anonymous

nechapu, proc hlasi, ze je pristup odmitnut (prava hosts.hfaxd jsou 600)

a v souboru hosts.hfaxd mam asi nasledujici
localhost
127.0.0.1
192.168.1.2
^anonymous na 192.168.1.2

No snad jsem dal vsechny informace co jsem mohl.

Jan Husak