RH 7 tuhne pri inicializaci swapu

Martin Patka smartin na semily.cz
Sobota Prosinec 2 02:36:01 CET 2000

Zdravim,

>     mam tu problem s Redhatem 7.0 (mozna i drivejsimi - ty jsem
nezkousel).
> Instalace probehne v poradku, ale pri prvnim spusteni stroj zatuhne na
> "Enabling swap". Jedna se o HP Netserver E55 Gold, 1 CPU, 64 MB RAM.

Tak presne tohle se mi stalo s E60, 1CPU PIII/600, 128MB RAM. Ale ten swap
probehne OK, chyba je az za tim. Cim to bylo nevim, po dvou hodinach
hledani to vyřešil RH 6.2 - ten bezi jak z praku.

Ted uz to predelavat nebudu, ale celkem by mne take zajimalo, cim to muze
byt.....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin