skusenosti so SuSe (long)

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Sobota Prosinec 2 20:03:56 CET 2000

Dne So, 02 pro 2000 jste napsal(a):

> Uz pri tom stroji nie som. Ale je to ciscto nainstalovane SuSE 7.0
> Professional.

> 100% tam je 1. Navyse som si to overil aj cez sysctl a tam bola tiez 1.

> Takze nakolko po stusteni skriptu to funguje, tak tam asi mam yes :-)
> Takze by ma zaujimalo co ten script (okrem toho ze zmeni default policy na
> DENY a nieco povoli) spravi, ze to potom funguje ?
> Je nutne mat v ipchains nejaky zaznam aby routing fungoval ? Som myslel ze
> nie.

Neni pravda default polici DENY zakaze vse krome povoleneho, takze tam bud
dejte ACCEPT nebo mu dopiste pravidla.

|                                        |
|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!

Daląí informace o konferenci Linux