XFree86 pri 16bpp zlobi pri pripojeni na Solaris

Sobota Prosinec 2 19:43:13 CET 2000

On Fri, 1 Dec 2000, Borek Lupoměský wrote:

>    V Hummingbird Exceed to funguje bez problemu.

Exceed je spis server nez klient. (BTW: Mam ale dojem, ze zrovna s nejakou
verzi Exceedu jsem pri 16bpp a klientech na Slunicku jsem zase problemy
s bitmapami pozoroval ja...menily se v takovy surrealisticky barevny
rozsypany caj.)

>    No, to je i muj nazor, ale ted jeste o tom presvedcit sefa. BTW,
> mluvime o rozliseni 1600x1200... to uz musi byt trosku slusnejsi karta,
> aby to zvladla v 32bpp/100 Hz.

A jak uz bylo zminovano, take i monitor. Prece jen monitor, co zvlada
horizontalni frekvenci 140-150 kHz neni zrovna obvykle zarizeni.