kompilace jadra v RH7.0

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Prosinec 3 01:01:06 CET 2000

On 02/12/2000, Petr Skyva wrote:

> koukam ze nejste sam mam presne stejny problem vyzkousel jsem CC i
> make mrproper
> ale hlaska se porad vyskytuju .. uplne v nezmnene podobe .. mate nekdo
> nakej napad jak toto obejit

Me to funguje, kdyz se upravi radek CC tak, aby v nem bylo kgcc. Zrovna
ted jsem kompiloval kernel 2.2.17 a v nem (a jinde asi take) vypada ten
radek po zmene takto:

CC      =$(CROSS_COMPILE)kgcc -D__KERNEL__ -I$(HPATH)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas