co s DON'T DELETE THIS MESSAGE

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Pondělí Prosinec 4 07:49:26 CET 2000

Zdravim.

----- Original Message -----
From: Martin Dostal <dostal na adt.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, December 01, 2000 8:04 PM
Subject: co s DON'T DELETE THIS MESSAGE

> Zdravim
>
> Na RH6.2 ma kazdy uzivatel v mailboxu zpravu "DON'T DELETE THIS MESSAGE
> -- FOLDER INTERNAL DATA". me to celkem nevadi, ale pouzil jsem jinej
> pop3 deamon a kazdemu ta zprava najednou samozrejme prisla. Kdo tam tu
> zpravu generuje a da se ji nejak zbavit ?

aby sa tato sprava nevytvarala, treba pridat v /etc/pine.conf do
feature-list
polozku quell-folder-internal-msg

Ak tam uz ta sprava je, treba si vytvorit nejaky skriptik jej zmazanie
(najlepsie hromadne u vsetkych uzivatelov, ktori ju maju vo foldri). Chystam
sa nieco take robit, lebo aj tu to niektorym uzivatelom ostalo visiet vo
foldroch, kym som prisiel na tu featuru.

Pripajam priklad suboru /etc/pine.conf, ako vyzera u nas.

Zaujimave je, ze ak ta sprava vo foldri nie je, tak to programu pine nijako
nechyba. Ale to nie je ani prva ani postedna zahada, co sa tyka linuxu a
prilahlych oblasti.

Prajem Vam prijemnu pracu a vela uspechov.

Ing. Juraj Hilovsky
Centrum vypoctovej techniky
Presovska univerzita
Presov