Trosku OT SMS

Radim Marek radim na radim.cz
Pondělí Prosinec 4 11:49:56 CET 2000

Dobry den,

jako provozovatel sms.klendathu.cz bych chtel vyzvat vsechny, kteri vedi o
nejake brane pro odesilani SMS zprav z webu do site Oskaru, at mi daji
vedet. Po te, co jsme jako firma zaslali nabidku sluzeb CM nefunguje zadne
zasilani, tj. ani gate.mobil.cz

Jelikoz CM sliboval mobilni e-mail do konce roku 2000 a ten se rychle blizi
a e-mail zase nebude, chystame se obnovit provoz sms.klendathu.cz. Prosim,
vite-li tedy o fungujici brane pres WWW, tak mi ji prosim poslete :-) Dale
mame i reseni pro odesilani mobil->e-mail, bohuzel chybi mobil s HW
modemem, ktery muzeme pripojit - puvodni odesel a nebyl v zaruce.

S pozdravem

Radim Marek