vzdalena reinstalace

Radim Marek radim na radim.cz
Pondělí Prosinec 4 14:22:58 CET 2000

:-)))) No ja jsem ale nenapravitelnej, uz jsem ten postup zkusil na
testovacich strojich ve VMwaru a na jednom pocitaci ze stejnou konfiguraci
a chodi to. Muze pri takoveto instalaci jadra a site dojit k zavaznemu
problemu?

Pocitam, ze kdyz dobre pripojim jado a budu mit nakonfigurovanou sit, tak
se tam aspon telnetem dostanu. Co zastavilo vas? :-)