Instalace RedHat na COMPAQ

Tomas Lada tomas.lada na szes.cz
Pondělí Prosinec 4 15:10:39 CET 2000

Dobry den
dnes jsem dostal k zprovozneni jeden opravdu stary kousek poradneho
zeleza.
Jedna se COMPAQ PROSIGNIA VS (486-66, 32MB RAM, 1.05GB SCSI HDD, 2x
CDROM NEC SCSI)
integrovana grafika, sitovka (10MB NETFLEX-L ENET), Compaq FAST SCSI-2
controler a k tomu
jedna EISA sitovka 3C579. Proste paradni kousek...
Udelal jsem si bootovaci disketu, (boot z CD system nepodporuje) a po
detekci hw na me chce
instalator "driver disc".
Uff a to je ten problem ....Nemam totiz nejmensi predstavu co po me
vyzaduje.
Nevite nekdo jak ho muzu obelstit :-)?
Dekuji
S pozdravem
                    Tomas Lada

PS. Pomoci instalacnich disket jsem nastavil co se dalo.
    Taky by me zajimalo jestli mate nekdo zkusenosti s tou sitovkou
(Netflex -L ENET) jedna se o combo
    integrovanou lanku na mainbordu (BNC+TPO)