SOLVED: Re: Problemy s pine (resp. s imap-em)

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Prosinec 4 17:52:11 CET 2000

Dobry den,

Pavel Kankovsky wrote:

> Obavam se, ze tim jste zpusobil, ze se mbox driver snazil pretahovat maily
> z ~/mbox do ~/mbox. A to, co pozorujete, je, jak se sam se sebou pretahuje
> o dotlock. Musite tudiz jeste minimalne odkonfigurovat mbox driver, aby
> neblaznil.

To bylo zrejme skutecne ono... Takze reseni:

Predelal jsem dorucovani na ~/mailbox, upravil zdrojaky
c-clienta, aby je tam hledal (fce sysinbox()) a chodi to vcetne
vytvareni folderu :-)))

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]

Diky za pomoc...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72