Abit KT7-RAID100

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 4 21:59:41 CET 2000

Jakub Urban wrote:
: mam PC s touto deskou + Duron700, dale HDD IBM DTLA 307030, ten je
: pripojny pres raid radic HPT370, pokousim se instalovt linux RH 7.0, ale
: po nabootovani z diskety mi je oznameno, ze nemam zadny disk.
:
: moje otazka je, chodi to nekomu a pokud ano, co je k tomu potreba,
: nenasel jsem zadny ovladac pro tento radic, pokud ano, je potreba pri
: bootovani zadavat parametry jadru a pokud ano jake?

	Instalaci bych provedl s diskem pripojenym na southbridge
a pak bych si hral s jadrem. Pro tento radic existuji ovladace
jako patch do jadra od Andre Hedricka (/pub/linux/kernel/people/hedrick),
ve 2.41 je uz zahrnuty. Pozor, pokud na southbridgi nemate zadne disky,
bude se disk na HPT v BIOSu tvarit jako prvni (0x80), zatimco Linux ho bude
videt jako /dev/hde. V tomto smyslu je treba pak upravit lilo.conf.

	Osobne by me zajimalo, jestli jeden disk bude nejak vyrazne rychlejsi
na tom HPT, nez by byl primo na southbridge.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //