beginner

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Úterý Prosinec 5 07:55:31 CET 2000

ahoj.
ad1)pravdepodobne diskova particia na ktoru ste instalovali linux (teda
hlavne lilo) je privelka a presahuje 1024? cylinder. v rh62cz je verzia lila
ktorej to vadi. riesenia:

0. upgrade na rh7.0,
1. alebo, nainstalujte linux na mensiu a prvu particiu,
2. alebo (lepsie) pri instalacii si vyrobte maly oddiel (20 MB) a ten
namontujete na /boot a ostatne instalujte kde chcete (pravdepodobne iba /),
3. alebo nabootujte v tomto stave z diskety ktoru ste si "urcite" pri
instalacii nechali vyrobit a z internetu si ztiahnite a nainstalujte nove
lilo (0.21.6 asi) - toto je vlastne najlepsie riesenie

ad2)asi bude fyzicka chyba v ISA alebo v NIC. s touto kartou nebyvaju
problemy.

s pozdravom
                            Rado.

!POZOR! text obsahuje gramaticke chyby !POZOR!