Instalace RedHat na COMPAQ - SCSI problem

Tomas Lada tomas.lada na szes.cz
Úterý Prosinec 5 10:20:11 CET 2000

Marian Cavojsky wrote:

> Dňa Po, 04 dec 2000 ste napísali:
>
> Na CD by v tom adresari, kde bola bootovacia disketa, mali byt images driver
> diskov. Treba ich dat na diskety a ked si ich vypyta, dat mu ich k dispozicii.

Uz je to v poradku, avsak ted resim problem s SCSI zarizenim.....
System vsak CDROM mechaniku vubec nenadetekuje (odzkousel jsem vsechny mechaniky
ve vyberu i
vsechny SCSI radice, ktere mi instalace dala vybrat).

SCSI radic je:

Compaq FAST SCSI-2 controler

CDROM:

2x NEC SCSI

HDD:
FUJITSU 1.05GB SCSI

Da se tohle vubec pod tucnakem rozchodit?
S pozdravem
                    Tomas Lada