NN 4.74 a Rustina

Michal Frič Michal.Fric na i.cz
Úterý Prosinec 5 11:05:55 CET 2000

Jan Klugl wrote:

> [...]

Jestli to vyresi vas problem to nevim, nicmene pridat win tt fonty X
serveru je na RH docela jednoduche.
- Nakopirujete/zpristupnete si win fonty do linuxu treba do
/usr/local/winfont
- Vlezte do toho adresare a spuste ttmkfdir (Pozor, tento prikaz je
soucasti balicku freetype-1.3.1, ujistete se jestli ho mate
nainstalovany)
- Pridejte do sekce catalogue v /etc/X11/fs/config tuto cestu
- Restartujte font server /etc/rc.d/init.d/xfs restart
- Pak je dobre se podivat do /var/log/messages jest-li se na vas
fontserver nezlobi.

Pouzivam 7.0 a 6.2 ted nemam pred sebou mozna se to bude v mensich
detalech lisit. (verze balicku freetype a atd.)

--
S Pozdravem
Michal Fric