xmms "přehrává " zrychleně a bez zvuku

Aleš_Tošovský tosovsky na lesopo.cz
Úterý Prosinec 5 11:35:46 CET 2000

Dobrý den,

Prosím o radu s nehrajícím xmms.
Situace : Duron 700 Mhz, 128 MB RAM, SoundBlaster PCI64,
          Red Hat 6.2, KDE2.0, xmms 1.2.4-1 instalováno z rpm.

Problém je, že když do xmms načtu libovolnou mp3ku, proběhne
třeba 4 minutová skladba asi za 30 sekund, spectrum analyzer
divoce poskakuje a není nic slyšet.
Přitom FreeAmp i přehrávač z KDE (Quickplayer nebo jak) funguje
bez problémů.
KDE vydává zvuky, mixér mixuje. Jen v ovládacím centru mi to
píše že "Informace o zvuková karta nejsou k dispozici", ale
nepříkládal jsem tomu význam (když to jinak hraje).

Setkal se s tím někdo ? Kde by mohla být chyba ?
Zkoušel jsem to přeinstalovat a hledal v dokumentaci, ale nic.

Děkuji za každou radu i nasměrování.

zdravím
--

Aleš_Tošovský