jeste routing

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Prosinec 5 12:22:43 CET 2000

> tento problem.
>
> V pohode z venku pingnu na ROUTER1 a ROUTER2. Z LOCALNET2 se dostanu krasne
> do Internetu pres MASQ stejne jako z LOCALNET1. Problem nastava u tech
> Windows98. Proste jim nejede pristup ven. Z LOCALNET2 se na ne krasne
> dopingnu, stejne jako z ROUTER2, po nastaveni staticke routy se dostanu na
> Windows98 i z ROUTER1. Z Internetu se na ne ale nedopingnu. Uz me nenapada,
> v cem by mohl byt problem. WINDOWS98 dostavaji smes adres od DHCP, branu
> maji na 62.168.2.219. Na ROUTER2 je na ne primo nastavena routa pres eth
> [...]

A dostavaji ty W98 z DHCP i adresu defaultni gatewaye? Zjistil jsem, ze kdyz
maji nastaveno ziskavani IP adresy z DHCP serveru, tak kaslou na nastaveni
gatewaye (co se dela v kontol panelu), potrebuji mit vsechny informace z DHCP.
Mozna je to vseobecne znama vlastnost, ale me to stalo par sedivych vlasu :-)

Libor Chocholaty