VMWare sit

Radim Marek radim na radim.cz
Úterý Prosinec 5 12:13:39 CET 2000

S peti pocitaci jsem to nezkousel, ale sam provozuji 1 virtualni pocitac v
192.168.x.x siti a druhy v siti 4 adres verejnych. Realny pocitac potom
zajistuje routovani pres ipchains.

do /etc/rc.d/init.d/vmware napiste neco podobneho tomuto :

start_hostonly () ->
        vHubNr = 2
        vHostIf=vmnet2
        ifIp=192.168.2.1
        ifMask=255.255.255.0
        vmware_start_netifuo "$vHostif" "$vHubNr" || exit 1
        ifNet='ipv4_subnet "$ifIp" "ifMask"'
        if    ifconfig "$vHostIf" inet" $ifIp" netmask "$ifMask" \
                broadcast `ipv4_broadcast "$ifIp" "$ifMask"` up \
                        && noRoutePresent "$ifNet" "$vHostIf"; then
                        route add -net "$ifNet" netmask "$ifMask" "$vHostIf"
                fi

a pro vmware_stop_hostonly () ->

        vHostIf=vmnet2

        ifconfig "$vHostIf" down || exit 1

Takhle by melo jit pridat neomezeny pocet interface.

Radim Marek