VMware tools wanted

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Úterý Prosinec 5 13:21:27 CET 2000

Jan Kohoutek wrote:

> Pokud pouzivate VMware 2.0 a vyssui tak jsou toolsy soucasti instalace,
> prepnutim tohoto v menu se vytvori virtualni disketa a staci pak v
> nabootovanych woknech z ni tyto nainstalovat

To ja vim, poprve jsem to prepl a mel jsem je na "diskete". Jenze jsem
je blbe nainstaloval, tak jsem to tam chtel nahodit znovu, ale uz se mi
to jako disketa neobjevilo.

PS: Uz mi je neposilejte, jiz je mam.

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708