jaky filesystem pro soubory >10G & RH6.2?

Jaroslav Lukesh lukesh na wo.cz
Úterý Prosinec 5 13:00:11 CET 2000

Pavel Janík ml. <Pavel na Janik.cz> píše v článku
<m3lmtvm6rr.fsf na snowwhite.suse.cz>...
>    From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na wo.cz>
>
> pokud použijete LFS patch, tak by alespoň filesystém ext2 měl být
> v pořádku. Některé distribuce (např. SuSE Linux 7.0 Professional) mají
> tento patch přímo integrován a další programy jsou zde upraveny tak, aby
> s takto dlouhými soubory uměli pracovat (i když se většinou jedná jen o
> rekompilaci nebo omlácení definice formátu souboru autorům o hlavu jako
> např. v gzipu, který používá interně 32bitovou velikost souboru).

Diky moc za Re, zkusim to. Uvazoval jsem o FAT32 anebo XFS, ale tohle bude
asi schůdnější.

Jen tak mimochodem - které jiné distribuce mají podobné úpravy jako SuSE
7.0 Pro?

--
Zdravi

          Jaroslav Lukesh