Abit KT7-RAID100

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 5 17:44:03 CET 2000

tief na hit.sk wrote:
: >: southbridge ?? muzu poprosit o vysvetleni, nikdy jsem to neslysel, ale podle
: >: vaseho dalsiho popisu, tipuji na to ze je to standardni IDE radic, je to
: >: tak?
: >
: > 	Southbridge je vec, ktera sedi na PCI sbernici a dela tam
: > bridge do ISA (pokud nejaka je), dva IDE porty, SMBus, seriove a paralelni
: > porty a spousty dalsich nesmyslu.
:
: Hmm, ma aj bezraidova KT7icka nieco take ? Lebo ja na takej bezim linux,
: klasicky redhat 6.0 bez patchov a islo to na prvy krat ( co sa o windoze
: nedalo povedat, tie som rozbehaval asi 3 hodiny )
:
	Vsechny mainboardy (dostatecne nove - tak od P100 vys) pouzivaji
design north bridge--south bridge. Myslim ze nektere nove chipsety od
Intelu to snad maji v jednom chipu, ale jisty si tim nejsem.

	K vasemu dotazu - IDE kanaly na southbridgi by se mely chovat
jako standardni IDE radice, krome nejakych drobnosti pro povoleni
UDMA 66 a vys.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/