Samba problem

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 6 02:05:43 CET 2000

On Tue, 5 Dec 2000, Michal Rysavy wrote:

> Mam nasledujici problem: Samba nejde spustit a v lugu je neco jako unknown
> host.
>
> Nevite, co s tim ?

Tento tyden vyhravate cenu za nejhure polozenou otazku.

Jinak si peclive proverte, ze mate v poradku DNS a to i reverzni. Ze
nemate sve jmeno uvedeno v /etc/hosts ja radku 127.0.0.1 a ze jako
password server nebo domain server nemate uvedene jmeno, ktere neexistuje.
Vic se k takle polozene otazce fakt rict neda.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus! Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale
sirit! Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!