Samba a prihlasovani do Domeny

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Prosinec 6 07:47:42 CET 2000

Tenhle subject bude opravdu lepsi.

On Tue, Dec 05, 2000 at 03:41:53PM +0100, Jan Marek wrote:
> DHCP vam sice adresy prideli, ale presto pocitac nebude umet prelozit jmeno
> na IP adresu. K tomu slouzi DNS server, pripadne soubor /etc/hosts...

Vazeni pratele, diky vsem za odpovedi a pomoc. Uz se zda, ze to funguje tak jak
ma. Honza Marek mi napsal, o tom hosts, takze jsem se poradne podival na
rozlisovani jmen v sambe (ostatni sluzby jsou v naproste pohode). Doplnil jsem
radek "name resolve order  = wins DNS ...", pokud neni uvedeno, je vychozi
jinak.

Martin