Vysoka volatilita PINGu.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 6 09:33:28 CET 2000

| Odesílatel: David Trcka <trcka na poda.cz>

| Typicke chovani, pokud jste za pevnou linkou, na ktere je nejak omezovan
| provoz (shaper, CBQ). Nicmene cas odezvy 500s se mi zda prece jen ponekud
| prehnany, nemyslite?

No, ja podobne problemy mel asi s 2/3 kartami, zalozenymi na cipech
relatek. Pod wokanmi s temi stejnymi kartami bez problemu. ALe v Linuxu mi
treba sla pingnout, ale zvenku pingnout nesla a pod. Jina se chovala zase
tak, ze mela silenou ztratovost paketu, jina ze obcas na nekolik vterin az
minut (i pul hodiny) proste "umrela" a pod. Realtekum se od te doby
vyhybam, jak jen muzu.

Nevite nekdo, jak jsou na tom sitovky NE2k compatible s cipem UMC?

Zdravi
             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications