Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

Středa Prosinec 6 09:45:46 CET 2000

Pavel Lisy napsal:
> Mam RH 6.2 cz
>
> nejak mi nechodi nastaveni klavesnice, po dlouhem hledani jsem nasel problem na
> tomto miste:
>
> setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwerty)' -compat group_led
> Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

to se stava, kdyz mate "nejak divne" nastavenou klavesnici v XF86Config. Ne
nutne spatne. Ted si presne nepamatuju, ktera volba Xkb* tohle delala. Myslim,
ze to slo ani ne pred mesicem v czdebian-l ohledne XF4

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<rmtZzz> The guy may know awk like the back of a dingo, too.